poniedziałek, 25 listopada, 2024
spot_img
Strona głównaPopularneBitwa Na Ryby - Program dla wędkarzy Patronat Medialny

Bitwa Na Ryby – Program dla wędkarzy Patronat Medialny

No to Kochani jedziemy z tematem. Poniżej publikujemy informację dotyczącą programu BITWA NA RYBY SEZON II 2019.
Mamy już 7 drużyn zgłoszonych do programu i jeszcze są miejsca dla 3 teamów. Zapraszamy !!!

Bitwa Na Ryby sezon II – 2019

Telewizja Rzeszów Na Żywo oraz Grupa Medialna Info po sukcesie pierwszej, pilotażowej edycji programu telewizyjnego dla wędkarzy Bitwa Na Ryby postanowiła wyprodukować w sezonie 2019 kolejne 16 odcinków. Długość każdego odcinka to 30 minut brutto wraz z reklamami wg. czasu przyznanego przez KRRiT. Sezon drugi programu będą mogli zobaczyć widzowie w całej Polsce dzięki emisji programu Grupy Medialnej Info w 190 sieciach kablowych i światłowodowych na terenie całego kraju. Dodatkowo współproducentami programu są grupa dyskusyjna Team Feeder Kraków, Method Feeder Polska (największa na polskim Facebooku grupa poświęcona swojej tematyce wędkarskiej oraz jeden z najpopularniejszych fanpage), właściciel sklepu wędkarskiego Trotka z Warszawy, właściciel sklepu wędkarskiego Atut z Chrzanowa oraz Jaromir Czyż vel Pan Ryba – właściciel Telewizji Rzeszów Na Żywo należącej do Grupy Medialnej Info oraz właściciel sklepu wędkarskiego Pan Ryba.

Patronami medialnymi programu będą największe portale wędkarskie w Polsce takie jak: Angloo.com, Wędkarstwo Francuskie, Wędkarstwo Podkarpackie, Karpiarze.pl, Emel Pike Time, Fishing with Paweł oraz wiele, wiele innych… Dzięki tak olbrzymiej grupie współtwórców i patronów medialnych druga edycja programu Bitwa Na Ryby może osiągnąć rekordową oglądalność. Nadmienić należy, że lista partnerów jest cały czas otwarta i czekamy na potwierdzenie wielu innych twórców internetowych, youtuberów, grup, portali, którzy chcieliby się przyłączyć do tego projektu. Dodatkowo program będzie emitowany i promowany na kanałach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram, Twitter.

Opis programu Telewizyjnego Bitwa Na Ryby sezon II – 2019:
Planowane jest wyprodukowanie 16 odcinków programu, które będą emitowane w każdy piątek o godzinie 21:00, począwszy od 6 września 2019 r. Autorzy programu dla uczestników przygotowali różne metody połowu. Pierwszą metodą rozpoczynającą rywalizację będzie spławik, druga metoda to feeder klasyczny, trzecia to bijący w ostatnich latach rekordy popularności method feeder. Pierwsze trzy metody będą rozgrywane na trzech różnych zbiornikach wodnych w okolicy Krakowa w terminie 20, 21, 22 maja 2019 roku. Kolejną metodą połowu będzie spining. Konkurencja będzie rozgrywana na łowisku Wersminia w terminie 24 czerwca. Następna metoda to klasyczne karpiarstwo. Zasiadka odbędzie się w dniach 8-10 lipca na łowisku Bielawa na Mazowszu. Kolejną, a zarazem przedostatnią metodą połowu będzie „mucha”, rozgrywana na specjalnym odcinku Dunajca 5 sierpnia. Finał programu odbędzie się na morzu Bałtyckim w terminie 26 sierpnia 2019 r. Uczestnicy będą polować na dorsza. W finale weźmie udział tylko trzech uczestników, przedstawiciele teamów, które we wszystkich wcześniejszych konkurencjach zdobyły największą ilość punków. Ze względu na różnorodność metod teamy mogą liczyć maksymalnie 5 członków wraz z kapitanem, który będzie delegował dwóch swoich uczestników do każdej metody połowu. Podczas nagrywania pierwszego odcinka teamy muszą być w pełnym składzie, po to aby przedstawić ich widzom. Podczas nagrywania kolejnych konkurencji mogą (jednakże nie muszą) być wszyscy uczestnicy podczas nagrania, jednak wystąpią tylko dwie osoby wydelegowane przez kapitana, które w danej metodzie czują się mocni. Pozostali członkowie będą uczestnikami w charakterze osób dopingujących. W każdym odcinku będzie liczyła się masa sumaryczna złowionych ryb. Drużyna, która złowi najwięcej kilogramów dostaje 10 pkt, druga 9 pkt itd. W finale wystąpią kapitanowie trzech drużyn, które we wszystkich konkurencjach zdobyli największą ilość punktów. Główną nagrodą dla teamu, który zdobędzie pierwsze miejsce będzie wyjazd na pięciodniową zasiadkę wraz z przewodnikiem na rzekę EBRO w uzgodnionym terminie.
W każdym odcinku widzowie będą mogli brać udział w konkursie smsowym. Każda drużyna będzie miała przyporządkowany swój numer sms, a widzowie będą mogli oddawać na nie głosy. Drużyna, która zdobędzie największą ilość głosów widzów zdobędzie tytuł najbardziej sympatycznej drużyny. Po emisji ostatniego odcinak odbędzie się losowanie zwycięzcy konkursu smsowego, który wygra cenną nagrodę.

UCZESTNICY

Uczestnikami programu mogą być osoby fizyczne, członkowie drużyn wędkarskich itp. Team musi liczyć nie więcej niż 5 uczestników. Teamy nie ponoszą żadnych kosztów uczestnictwa w programie. Każdy team może, ale nie musi znaleźć sobie do programu własnych sponsorów, którzy pokryją koszty teamu, a z tym związane między innymi koszty transportu na łowiska, noclegi itp. W zamian twórcy programu gwarantują możliwość reklamy poprzez lokowanie produktów sponsorów w każdym z odcinków.

OFERTA DLA SPONSORÓW
Ofertę dla sponsorów wysyłamy mailowo. Aby ją otrzymać należy zgłosić się do administratorów grupy Team Feeder Kraków, Method Feeder Polska, Pan Ryba, sklep wędkarski Trotka lub sklep wędkarski ATUT.
W zamian organizatorzy gwarantują:
– produkcję bilbordu wideo sponsorskiego 8 sekundowego, który będzie wmontowany na początku i na końcu programu
– emisję spotów w każdym odcinku (16 odcinków)
– lokowanie produktów w programie dostarczonych prze organizatora
– wszelkie publikacje o sponsorze w materiałach informacyjnych reklamowych i innych publikowanych na grupach wędkarskich, portalach itp.
– umieszczenie logotypu sponsora na materiałach reklamowych, planszach, plakatach itp. reklamujących program telewizyjny.
Program, a w nim reklama sponsorska będzie emitowana:
– w 170 sieciach kablowych i światłowodowych w całej Polsce przynależnych do Grupy Medialnej Info ( ilość abonentów we wszystkich sieciach to 4 700 000 )
– na kanale YouTube Pan Ryba
– link z każdym odcinkiem programu będzie promowany w grupach organizatorów, na portalach społecznościowych, partnerów medialnych tj. Method Feeder Polska, Team Feeder Kraków, Sklep Atut, Sklep Trotka, Sklep Pan Ryba, telewizja Rzeszów Na Żywo, Grupa Medialna Info, Bitwa Na Ryby, Emel Pike Time, Fishing with Paweł, Wędkarstwo Francuskie, Wędkarstwo Podkarpackie, Karpiarze.pl.
Zapraszamy do współpracy.

Paweł Ładniak
Paweł Ładniakhttp://pawelfishmaniak.pl/
Kocham robić to co Robię :)No Fishing - No Life
ZOBACZ TAKŻE

POPULARNE WPISY